Monday, October 18, 2010

kisah masa lampau

tajuk entry kali ni pasal masa lampau.. fuh mcm zaman dulu2 plak asenya. Zaman jepon mnyerang hihi.. Well bukan pasal belom perang, ni zaman da perang da..~ zaman matrik gue.Kolej Matrikulasi Pahang.

Teringat lak kat rumate2 masa first2 sampai. Izzah nadhirah, Momo and Nasy. Tak lupa jugak untuk jiran2 seangkatan denganku, asma, nik. nadiela and rumatenya. Jiran-jiran tingkat due, sayap kanan sayap kiri..


aida,momo, nadie, n aku


windu sumerla.. pastu bertukar pulak rumate. Siti umira, Siti amirah, Farah Amny, Mia malissa, nora azirah dan jiran2 seangkatan, miza, kemek, rosni,ct sya, dayah, ika, jieha,are2, finaz, phia, adik, umi, dan etc.. (xckup page law nk tulis)

Korang memang best.. selalu buat k.ans gelak! thnx! really appreciate. Dalam bnyak2 ni ade satu kisah yang buat sy rasa memang kelakar and sweeeettt...

*************************

Time : PSPM 2 taon 2010
kisah : Kesedihan melanda2 selepas paper math yang agk.. urgh!

Sesampai kat bilik sumer budak2 blok B1 memang majoriti.. (err,.asenya memang sumer gitu) ase menyampah, sedey, bengang po ada sebab xdapat jawab xam. Termasoklah saya sendiri.
memang sedey sangat2 xtau lagi nak cakap ape. sampai nages2 ( biasala pompuan).

Petang tu selepas santap tengahari (walaupom saya kecewa teramat dan xsanggup nak makan, namon dipaksa makan) buat satu aktiviti. Cehh.. xtiviti ape??

BERKAROKE!!! .. memang gelak sakan! bayangkan la, lagu yang jiwang2 ni ditukarkan lirik kepada matematik..

contoh, jangan jawab lagi soklan matematik, matematik payah gile, benci matematik..! haha
nak tau penyanyi nya sape??

Penyayi utama : CT SYA,
Penyanyi Latar : KEMEK, ARE2 , MIA
Penari2 kebangsaan : ARE2 , NORA PHIA

Video klip ni di jalankan di studio bilik saya aras dua bilik 10
kameraman yang setia : LAPTOP MIA

haha! really saya yang nak nanges pom boleh tergelak tengok gelagat dieorang.
sengal pom ade. But really make me happy. Sampai nak penuh disk laptop mia. Bukan 1 lagu yang mereke nyanyi. Banyak kot! satu-satu lagu plak panjang2. dah tu sumer lagu2 Jiwang, nak feel kata CT SYA.

Haha.. Gelak. Gelak lagi!

***********************
P/s : thanx a lot girls! korang memang fun!

gemnies




2 comments:

  1. sy rindu sgt2 kt awk...outingn jalan2 sama..,borak2 dgn awk...luahkn msalah sy kt awk....gurau2 dgn awk..huhu..

    ReplyDelete
  2. saya pom windu awak jugak!
    makan sama kamoo.. teman saya malam2 tyme lapar.
    really mish u! sangat2.. always in my heart! da tgk video yang saya post kat my fb?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...