Wednesday, February 2, 2011

hei! awak tu sapa??

minggu ni dah banyak kali saya dengar kawan-kawan saya bermasalah dengan member2 dyeorang. Masalahnya cara member tu melayan dengan cara yang tak diingini. Oke first sekali saya nak bagi pendapat. MANUSIA TAK PERFECT oke! jangalah expect orang sama macam kita please lah!

Kat sini nak share masalah salah seorang kawan saya *my girlfren kat matrik dulu* Masalah dye ade rumate yang suka mengamuk tak tentu pasal bila dah gaduh dengan pakwe dye. And the worse thing is dye suka lepaskan marah kat kawan saya nih *Huh!panas hati den*



*gadoh2 guna batu. klasik tak?*


Hello.. orang lain pom ad masalah jugak oke. Awak tu baru masalah dengan pakwe dah nak hentam2 macam tu apelah.*awak tak de pakwe mana awak tahu!* Eh, hello... saya pom merasa oke. ini nasihat dari pengalaman k. Ingat murah ke?? Nanti lau dah kawen, ada anak macma manalah.. seksa anak awak tu kot.

Please lah .. ingat sikit penerimaan orang tak sama. Rambut pom lain-lain warna kan?? *err betol ke ayat tu??*apatah lagi perangai dan habitat. Kalau dapat yang jenis makan hati macam mane? Bagi saya lah.. jangan pernah harapkan orang akan terima kita 100%. Cuba jadi manusia yang baik, memahami manusia yang laim. Pleasurekan kawan2. Dapat jugak pahala. Ada masalah cuba slow talk or bincang dengan orang yang terdekat.

Dalam hidup ni kita harus jugak ada bestfren supaya bila bergadoh.. masih ada teman disisi. Saya tak kata pom yang mana lebih penting tapik dua2 pom penting *eh da ada idea tok entry baru t haha*

Oke so sape2 lau ada idea macam mana nak tolong kawan saya please gtau oke..

p/s: saya geram lau ada orng macam tu!

jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...