Wednesday, February 2, 2011

keje~keje~

sekarang dalam proses nak menyiapkan lab report. *xpercayalah!* laa cayalah~ betol. mood sekarang memang baik. rajin yang amat . Sampai lau kura2 ku boleh bercakap memang dye akan cakap "kenapa cik anis yang baik tak tido lagi??rajinya.. dah buang tabiat kot" ceh!

Semua ni sebab lab mikrob punya pasal lah! *xmarah pom.. shukeee :D* Mikrob atau nama pendeknya Mikrobiologi. Boleh jugak dipanggil mikrobiology dalam bahasa inggeris dan bahasa cina.. err *carilah sendiri!* alahai~ apa yang beta melalut ni???

oke2 kembali ke pangkal jalan. Actually saya tak ada benda pom nak cerita. ni saje nak melalut, melalak merepek dan merapu *eh, semua sama oke maksudnya* Mikrob ni best tau. sangatlah best sampai tiap kali saya cari jawapan tok soalan2 lab memang penim lalat hijau saya di buatnya~

*lalat hijau yang masih ada di kepala ku~*

Walau pom banyak kerja and tension, saya cuba tak nak tension2. ada reason tau. nanti cepat berkedut. cepat tua.. *dahla saya ni takberapa muda*oppss. Stress and tension ni kena dikawal lau x jadi macam ni


*berkedut je~ hihi jgn marah ye mak cik~*

*ini baru saya .. walaupom ini bukan muka saya tapi ekspresinya sama*

Memandangkan saya tengah penim maka tulisan kali ini agak pelik dan klasik sikit *maybe* saya mungkin berangan~~ sampai ke paris. Waa paris,.. best kan lau dapat pergi. romantikus tempat tu~*tetibe*

Saya sekarang memang bangga dengan diri saya sebab saya berjaya siapkan separuh dari lab report saya . Yeay!! *saya nak bangga diri kejap~ suka hatilah! weekk :P* Seronok .. tapik yang tak seronoknya lepas ni kena study sebab bila dah bukak sekolah *err sekolah ke??* banyak exam atau nama glamer test menunggu macam rimau nak makan orang *aummm*

*makan jangan tak makan*

tak pelah dah nasib saya memang kena baca banyak2 saya kan rajin*rajin benda lain adalah*
alahai~ sem ni tak boleh la nak relak sikit. dahla sem pendek. takpe2.. nanti cuti 4 bulan memang best arh!!!

dahlah malas nk berpotpet.. perkataan pom da pelik*bahasa sesat!jgn guna dalam karangan ye murid2* len kali ae sambung.
huwaaaa *sleepy* nyte,;)

till then ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...