Friday, August 17, 2012

Officially end my Internship Programme :)


Assalamualaikum semua..
Lama dah tak update belog ni kan? Alhamdulillah akhirnya berjaya menamatkan program latihan industri (praktikal ) dengan bahagianya! hehe *mood:bahagia*

Firstly, nak mintak maaflah sebab tak dapat nak update aktiviti seperti yang diberitahu. Terlalu sibuk dengan program yang dijalankan. hehe..

Oke LI kat sana memanglah sangat seronok. Staf-staf yang mesra, sangat mengambil berat, kelakar pulak tu buat kiteorang rasa sedih sangat nak tinggalkan TUMEC.

Especially our beloved penyelia LI cik ummi @kak Ummi. Dia sangatlah membantu, tolong kiteorang sampai dah jadi macam kawan. Malam2 kadang2 borak sama2. Pergi makan and almost everyday she take us to bazar. Soooooo nice kan? mana nak dapat penyelia macam tu? hehe

Dahlatu, banyak pulak negeri yang kami jelajah. Perak, Johor, Penang. Perak ngn johor tu dah 2 kali pergi. Okelah tu.. pengalaman sangat bezz rasa macam tak cukup lah pulak praktikal 2 bulan je.. * ehehe*

Tak apelah yang penting pengalaman yang dapat tu disimpan sampi bila-bila..
Yang pasti memang bersyukur dapat praktikal kat sini! seyez!




love,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...