Saturday, August 17, 2013

Langkah Bendul

Assalamualaikum.

Hai .. tajuk kali ni simple tapi perghh padat. Langkah bendul. Kenapa langkah bendul? bukan langkah batu, langkah kayu, langkah meja *besarnya langkah*.. Kenapa? Kenapa??

Jawapanya.. Tanya orang zaman dulu dulu.. hahaha

Oke2 enough merepek merapu. Actually hari ni bila bukak pesbuk.. Mata ni tetibe je bulat, mulut pulak melopong.. boleh bayang tak? macam ni la lebih kurang

                                                   
                                                            *source: google*
Terkejut !! Nora dah bertunang. *Muda dari gue* Itu pasal la tajuk entri ni langkah bendul. Nora dah langkah berbendul-bendul dah ni..

                                             
Walau apepom... Tahniah untuk nora dan wasim. Tunang jugak korang akhirnya. Im happy for you. Err nikah tahun depan kan? elok la dipercepatkan.. tak elok tunang lama lama..

                                
                                   *curik gmbar tanpa kebenaran. maaplah ye*

Semoga korang berbaiklah hendaknya dan kurangkan gaduh2.. berdiri diatas cinta sendiri. *cewaah*

p/s: Kalu langkah bendul, kene bagi hadiah kat akak akak yang tak kawen kan? hehe nak kek secret sebijik boleh?? wakakaka


xoxo,

2 comments:

  1. Ada perbincangan berkaitan dengan Langkah Bendul dalam Semanis Kurma
    Semoga Bermanfaat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...