Wednesday, January 12, 2011

Apekah betol ini?

betol ke? apekah... what happen?? oh! blog sy rupanya~~ hehe.. yup! ni memang blog saya . dengan muka baru. biasalah, tahun baru, blog pom pakai baju baru. hihi. oke apa pendapat anda2 semua? cantik? cute? comey? hehe makasih.. *bangga jap* eh, xcantik ke? hodoh ae? xpelah apa saya peduli. ini blog saya. suka hati saya lah! haha

oke hari tak ada benda sangat nak tulis. Cuma terlalu bosan sekarang. Kuliah baru je start so xde banyak sangat keje sekarang ni. bukak muka buku jer keje *facebooklah tu* lama-lama bosan sebab tak tahu dah nak post ape. hihi.

sekarang ni tak tahulah trend ke ape tapi saya nak share sikit. Budaya ada secret code atau nama lainya kod rahsia kat FB agak menjadi2. hihi.. Macam2 lah kod2rahsia yang ada. no pelik2. 2780,2896, 9.6.. perpuluhan pom ada! haha tapik something new la ni. haha.

apepom tak kisah lah saya nak ucap selamat tahun baru walaupom sekarang da tengah bulan 1. apepom still january and masih lagi tahun baru ye x?hak2.

okelah till next time
daa~~
=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...