Sunday, January 2, 2011

Hari baru Sem baru!! ;)

Hai.. elow! Selamat tahun baru semua~~. Da masuk 2011 da yeay! Allhamdulillah!.. umo saya dah 22 ..erk! alamak! hehe.. oke2 ape azam tahun baru anda? Nak kaya? Nak dapat dekan? Nak beli itu dan ini.. rite.

Sebelum tu result dah dapat. and my result?? haha .. biasa2 aje. Tak dapat dekan pom. Tengok corsemate yang dapat dekan memang jeles. Tapi Congrats to them! Haa.. saya pnya azam tahun baru.. ape dye ae..

tak tahulah. just saya nak jadi a better person with a better way of life and a better attitude and a better semua lah! So saya nak baiki apa sahaja yang saya rasa saya dah buat salah pada sem lepas. Well experience is the best teacher rite? Lau saya tak buat salah macam mana saya nak belajar.

Kali ni untuk semester ni saya nak buat preparation yang lagi better than last sem. *bunyi cam gempak jer.haha*. Takpelah. Usaha tangga kejayaan rite! Amin.. Memandangkan PTPTN da masuk *yeay!* saya pom beli la beberapa barang yang patot *atau dalam nama lain SHOPPING!* hehe

Berikut barang-barang yang saya beli *atau dalam kata lain habeskan duet*


*beg baru dan file baru. Beg lama udah rosak hehe*


*ape ingat budak2 jer boleh minum vitagen??*

*waa saya suka ini.. comel dan berguna hehe.*


*ini tidak bagus tok kesihatan tapik saya makan jugak sebab sedap. p/s: jgn tiru perangai ini*


*oke saya suka sup ini.best! my feveret!*

*sebab loker kecik sangat! terpaksa guna loker tambahan haha*

Manyak x barang saya !haha. Ya saya suka beli barang *tapik xshuke membazir erk..camne tu ae??* Beli je benda yang patot rite???So Lepas abes beli barang saya pom balik dan menetap lah keseorangan dalam bilik selama sehari. Nasib baik lah hari ni *2/1/2011* my rumate dah balik. So hope this semester is better than before.

c u nxt tyme!
nini-chan a.k.a fiona

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...