Thursday, January 20, 2011

Just be yourself!

hai. tadik saya terbaca sesuatu kat post salah seorang kawan saya *best buddy! 0427* yes dear k.ans tau ape maksudnya tu. But just be yourself dear.

Manusia tak perfect. tak akan ada manusia yang dapat memuaskan hati sesama mereka. Sedikit kesalahan mesti ada. wajib! tipulah kalau tak ada. adik beradik , suami isteri pom boleh gaduh apatah lagi kawan or best frens kita sendiri!

tapik setiap kesalahan tu mestilah diperbetulkan supaya menjadi seorang manusia yang better. yes better. Dan kita sebagai kawan mestilah menerima kekurangan dan kelebihan kawan kita dengan sepenuh hati dan rela. Mereka juga seperti kita. TAK PERFECT. so terima orang lain dengan seadanya semoga mereka juga berbuatbegitu.



*best frens 4eva*


Never expect someone else akan ikut cara kita 100%. They have their own thought and ways. Respect each other. Kawan yang sebenar akan memahami kawanya yang lain dan cuba menjaga hati masing2. If your friends feel annoying about you, dont think negative. Cuba fikir kenapa mereka berperasaan begitu. But if they feel annoying because of you being yourself, biarkan..

kita tak kan pernah dapat memuaskan dan pleasure others. Terima your friends seadanya. Jika ada kesilapan kecil, maafkan dye. Kemaafan adalah satu-satunya ubat dan penawar bagi hati ni.
Trust me. Saya dah pernah rasakan ni beberapa tahun yang lepas.

Sakit bila kawan menyakiti kita. But lagi sakit bila kita tak cuba memaafkan dye. Just forgive them.

P/s: 0605, 4973, 0427, 0110, 6996, 0809, 4444, 2302, dan nur aisyah muhamad pengalaman dengan korang semua amat bermakna. never forget all of you. setiap memori akan sentiasa k.ans ingt. Windu semua~

till next,
saya rindu awk
=(

2 comments:

  1. THANK YOU SO MUCH! no words can describe my feeling rite now for u dear kak anis!

    ReplyDelete
  2. my pleasure.. this make me happy when my frens happy. Patient and silent is the best!~~ miss u <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...