Tuesday, May 17, 2011

Rindu sesangat:(

salam semua. Macam yang telah sy janjikan tunggu dulu belog ni berswang baru saya post. haha. Well, how;s your holiday? saya punya holiday maseh oke walaupom dah start bosan sikit haha.

Life isnt perfect. No one is perfect. That is fact. Tapi saya masih cemburu dengan kawan-kawan saya yang mempunyai life which I think is perfect. Saya manusia biasa. Tak kan pernah lari dari membuat silap. Saya tahu saya silap bila buat assumption begitu. I know I need to go on with my life and strictly know that everyone is perfect in their own way.

K lah bukan itu yang saya nak cerita, but pasal my girlfriends! I damn really much love and miss them. Kenangan dari waktu sekpolah menengah, lepas SPM, and matriculation or diploma and now degree time. Cepat betol masa berlalu.

I just had chat with one of them. Siti Fatimah Azahara Junid. Really miss you so much dear. Thanks for spend time to have a chat with me. Banyak btol yang kami borakkan. siap share gambar kami masa zaman gemilang lagi tau.



*Zaman kami maseh hot haha*


nilah one of my girlfriends. Sangat rindu kat dye. And ni gambar feveret sebab ambik masa nak pergi check dapat sambung mana lepas SPM. hehe innocent kan?

pernah saya tanya ape yang satu datang dan satu pergi. In my own opinion *eceh macam buat karangan omputih* its kawan, teman dan sahabat. Kawan, orang kita kenal sekejap sahaja. satu kawan akan pergi tapi kawan baru akan datang. Teman, orang yang sentiasa bersama kita kemana sahaja kita pergi. Tapi tak semua teman adalah sahabat. Sahabat adalah seorang yang datang dan tak kan pergi sampai bila-bila.

Sahabat adalah seorang insan yang sentiasa mengingati sahabatnya, memahaminya, dam mendoakanya. Tak semestinya sahabat perlu sentiasa bersama 24 jam dan berkepit. saya bersyukur kerana dikurniakan semua kawan, teman dan sahabat.

Kalau korang rasa korang masih mempunyai sahabat, teman or kawan, hargai mereka, hubungi mereka. Trust me once you have problems salah seorang dari mereka akan membantu selain dari your family. :)

p/s: entry kali ni agak serius sebab.. entah xde sebab huhu.

love my friends.
fionanis

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...