Tuesday, December 14, 2010

Fantasi itu menarik?(part 1)

oke entry kali ini tak tahulah samada ada kaitan o tidak.oke! kite pergi ke titik utama ya~ hari ni entry saya nak cerita pasal...

CARTOOON!

sebelum saya merepek merapu dengan lebih panjang. saya nk bagitahu pesana penaja ,If rasa post ni bosan or tidak menarik minat anda, kalian2 semua boleh menekan butang X di sebelah atas bahagian kanan anda.mekasih~~

tak kisahlah kartun ke cartoon ke yang penting ia berkaitan sesuatu yang dilukis dan kelakar! yup itu paling penting. kelakar! Cuba bayangkan kalau hidup seseorang tu terlalu serius. mesti jadik cam muka ni.


*ini bukan saya*

Saya suka perkara yang kelakar. anda suka x? Kebanyakan orang yang cipta kartun ni msti someone yang imaginasinya tinggi .Tol x? yela lau x macam mane boley cipta benda macam tu. And paling penting mesti die pandai lukis kan?

best tol lau dapat jadi macam die kan? huhu.. *oke da nak start berangan*

oke kat sini saya nak share beberapa siri cartoon fvt ku~~


*spongebob and the gang*


*ni pulak paling saya suke. tyme-tyme die gelak tu yang naya nak dgr,hihi*

okelah nati saya sambung lagi cerita sal kartun k. need to go now.

c u nxt tyme ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...