Monday, December 13, 2010

What a Day!!

hi! erm da lama x update. Well today memang agak membosankan dan menyedihkan! Ok im still confused with my own decision and sedey sebab dapat berita yang tak berapa menyenangkan.

Ok. Memang xmenyenangkan. Hari ni macam biasa saya kebosanan. *oke tapi xdelah bosan tahap gaban* . hurm ok lau kita tengok tyme2 cuti macam ni memang ramai yang cakap nak qada tido lah nak buat tu la ini lah.. tapik jadi ke perancangan korang? *huhu*

Oke.. well bagi saya lau saya ade duit memang saya nak pegi melancong. *bahasa mudah berjalan2*. Xdelah sampai nak berangan nak pi luar negara *dalam mmpi jer tu*.

Oke kalu saya jadi jutawan mane nak pi melancong? semua tempat yang nama pulau. pulau tioman ke pulau pangkor ke etc. Kalau luar dari Malaysia ni nak pegi korea! haha.. Pernah ade seorang kawan saya tanya kenapa semua perempuan suke filem korea? *OKe saya bingung nk menjawabnya!*



*sekarang saya suke citer ni. best and sweet. Tree of heaven*


Bagi sya sebab kadang2 korea ni jalan citer die ade yang kelakar, ade romantik and ntah latar belakang citer tu nmpak menarik. Tapi ada yang kata suke korea ni sebab hensem *oke sikit2 tapi bukan hensem cume chumel* huhu

Tapik betol jugak ape yang kawan saya tu cakap. Sebab MAJORITI kawan2 saya memang gile korea and yang paling saya ingat ialah *kemek* huhu my matric fren!

so lau korang kenapa korang suke korea? Tolong jawab sebab saya nk jwb pertanyaan seseorang ni! huhu

c u nxt tyme. ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...