Saturday, December 18, 2010

Fantasi itu menarik?(part 2)

hai semua. Sehat ke? mesti semua sehat2.. saya pom da bertambah 'sehat' haha. Cuma otak ni jer xberapa sehat. yela risau kat result. Oke kali ni saya nak sambung entry hari tu. Sesiape yang nak tahu entry mana bolehla klik kat


Oke hari ni saya nak sambung cerita kartun dari jepun. Saya paling suka dengan kartun yang ada nama 'chan' kat belakang. Xtahulah kenapa. Kalu boleh nama saya pom nak tukar jadi anischan *oke itu mengada2 =)*

Ada yang kata kartun ni adalh paling biadap. memang lah ada sikit2 tapi saya suka dye sebab dye comel and suka wat muka seposen.


*muka lepas kena hentam*

Shin chan ni memang best! perangai die gile2. Kalaulah kat dunia ni memang ada budak yang perangai macam ni..hish boleh haru biru satu kampung. Haha. *harap2 xde budak yang macam ni*


*family Shin chan yang chumel*

Shin chan ni ada seekor anjing namanya Shiro. *hehe..teringat budak tu pom nama shiro*. Anjing dye comel warna putih gitu. Himawari pulak lebih kurang jer perangai cam shin chan.haha. Kecik2 da pandai tu nak tengok lelaki hencem. Paling best sekali masa shin gelak HOHOHO...


Oke next ialah Nonochan. Budak ni baik sikit dari shin chan *opps baik banyak kot* Best ugak ar tengok citer ni. hilang jugak la bosan tu.

*Baiknya dieorang *

Ha! yang ni memang kesian. Si Asarichan ni memang selalu kena buli dengan Mak dan kakak dye. Huhu.. memang kesian. Lagi sedey bila nama dye sama dengan anjing jiran dieorang.
Memang asyik kena buli je.
*Angel Asarichan*

Tapik Asarichan ni comel sangat. Suka tengok dye.
*chumelnya!*

Ayah die sporting. Mak die suka sangat lebihkan kakak dye. Si kakak ni pulak suka membuli. Haiii memang kesian. tapik kelakar lah mereka ni. Tak tahan tu tengik cermin mata mak & kakak dye..hahaha. memang besar siot. rambut pom pelik. hihi. Comel ag rmbut asarichan kan?? *puji sebab suka asarichan*

Hurm mesti semua orang pikir budak ni dah umo 21 tahun tapik maseh minat kartun?? hish macam budak! erm tpik apa saya kesah asalkan saya suka dan hepi !! haha.

p/s: saya tak kesah apa orang nak kata! =)

c u later! bye!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...