Tuesday, December 28, 2010

Surat untuk si 'DIA'

Dear u,

Saya nak tulis ni untuk awak. Saya tahu dah lama saya tak jenguk awak, tak sms awak atau pom telefon awak. Tapi saya nak awak tahu saya selalu rindu awak dan ingat awak. Ingat tak masa kita gelak2 sama-sama. Awak suka usik saya. Sebab tu saya suka usik awak balik. Bila awak nak pergi klinik, saya teman awak. Kalau awak ada masalah, saya dengar. begitu juga dengan saya.

Tapi ada hari tu kita gadoh. Saya sedih. tapik nasib baik kejap je. sebab saya tak boleh dan tak suka gadoh lama-lama. Saya sayang awak. Tiap-tiap hari kita duduk bersama. Sampai semua orang ingat kita ni kaple. Kita pom mengaku kaple kan??? ;)

Hari tu keputusan exam keluar. Kita terpaksa berpisah. Awak pergi jauh. saya sedih. Tapi nak buat macam mana asalkan awak masih sayangkan saya dan ingat saya, saya dah puas hati. Lagipom awak pergi sebab nak kejar cita-cita awak.

Sekarang dah hampir 3tahun kita jauh. Tapi saya syukur kerana hubungan kita masih sama. Saya nak bagitahu saya memang sayang dan akan sentiasa sayang awak. Awak memang tak boleh diganti. Saya rindu awak. mish u ols girls! saya sayang awak kawan!! ukhuwah forever~~

your beloved
nini-chan!( ;-*)

p/s: cinta , kaseh sayng tak semestinya untuk si dia. This letter specially for my girlfriend!! Moga ukhuwah yang kita bina kekal selamanya~~ aminn

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...